Leif
    Hej!
    jag har en ? om vilka gymnasieskolor i Gbg som också har tillhörande grundskolor?
    Tacksam för svar!
    Leffe

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    Hej Leif,
    vi har ingen sådan färdig lista, men vi ska göra förfrågningar och förhoppningsvis ska kunna ge en lista som svar, dock kan vi inte garantera att den blir fullständig.
    1. Nu så finns det 5 Waldorfskolor i VG regionen - och Göteborgs Waldorfgymnasium kommer att utgöra dessa samtliga 1-9 skolors gymnasium - i centrala Göteborg. GW startar upp hösten 2020!

    2. Högre samskola är både grund- och gymnasieskola.

    3. Kunskapsgymnasiet i Göteborg har även grundskola årskurser 4-9, som heter Krokslätt (den ligger på gränsen mellan Gbg och Mölndal).

    4. Jensen har grundskola och gymnasieskola i Göteborg.

    Varma hälsningar
    Anna och det glada gänget på Fråga SYV