annonym

    Hej! Jag går på ekonomiprogrammet åk1. När jag började på gymnasiet gick jag i A-klassen, men bytte senare till C-klassen efter ca 2-3 veckor. Jag börjar ångra att jag valde att byta klass och känner att jag borde ha gått kvar. Är det möjligt att byta tillbaka till min gamla klass?

    1 Svar

    Daniel SYV

    Hej, det är en fråga om du måste ställa till rektorn på skolan.
    Klassfördelningen är det skolan som bestämmer över. Prata med din klasslärare/mentor eller med rektorn på din skola.
    Lycka till!
    Hälsningar
    D: