Milla SYV på FrågaSYV

    Hej Anna,
    läser du på gymnasiet nu eller har du redan gått ut gymnasiet?
    Du får gärna berätta var du läser och vad du har för planer för framtiden. Om du inte vill läsa vidare, som du skriver, vilket yrke har du önskemål att jobba inom?
    Du kan kika på många olika yrken på www.framtid.se där det presenteras över 2.ooo olika yrken.

    Ang. skoltrött - prata gärna med kuratorn.
    vänligen
    Milla syv

    Studie- och yrkesvägledare