Frågor och svar taggade med 'lärvux' (1 st.)

    • Anonym2222

      Komplettering på Komvux?

      Hej! Om man går på Komvux / Lärvux och missar ett prov, på grund av till exempel sjukdom, har man då rätt till ett omprov eller en kompletterande uppgift för att bibehålla sitt betyg? Hur ser reglerna ut?

      Milla : : Hej,ingen kan förbjuda någon att bli sjuk ... men jag förstod inte vad du menade när du skrev "för att bibehålla sitt betyg" (om du ännu inte fått ngt betyg, då kan du ju... Läs hela svaret