Nellie
    Hejsan! Jag går tredje året på gymnasiet och vill bli lärare. Funderat mycket på vilka ämnen men kom på att jag älskade spanska i grundskolan. Undrar eftersom jag läste spanska från 7-9 vad heter dom kurserna?
    Eftersom jag behöver spanska 3 för komma in på högskola.

    1 Svar

    Mikael SYV på FrågaSYV

    Om man på grundskolan läser moderna språk från år 7 till 9, börjar man på gymnasiet med moderna språk 3.