Hej Maria,

    vilka kurser man får ta in i en kandidatexamen måste du få svar om - på den institutionen där du vill ta ut din examen. Förutom 90 hp i huvudämnet + kandidatkurs, är det upp till varje lärosäte att bestämma vilka andra studier de accepterar och låter ta in i en kandidatexamen.
    OBS! du kan få olika svar på den frågan - från olika lärosäten.
    Vänligen
    ANNA

    • : Stort tack för svar! :-)
    • Milla : vi på Fråga syv är glada om våra svar blir till hjälp! Lycka till!