Sky

    Hej! Jag läste om att KTH campus finns i Södertälje ? Jag fattar inte kan man alltså plugga där i Södertälje ? Sedan har denna universitet samma utbildningar som KTH i Stockholm, t.ex har de industriell ekonomi?

    1 Svar

    Milla SYV på FrågaSYV

    Hej,
    du får. bäst svar på din fråga från de som jobbar på KTH. Jag kan titta på vad de skriver på sin hemsida eller ställa dina fråga till de som jobbar på KTH genom att maila eller försöka få svar på telefon. Och sedan återberätta för dig vad de har svarat eller vad jag har hittat på deras hemsida, men det går ju snabbare om du själv läser på deras hemsida/webbplats eller om du ringer och får svar på telefon direkt på måndag morgon, annars får du invänta tills jag har tid att kontakta dem och sedan skiva vad de har svarat här i forumet. Jag får ju inte ett annat svar eller ett snabbare svar från KTH än du får själv, därför är mitt förslag att du - i fall du inte hittar svar på deras hemsida - kontaktar de som jobbar på KTH.
    De som inte jobbar på KTH kan, precis som jag, leta info på deras webbplats eller ställa frågor till de som jobbar där och har därför information om sin egen skola och sina egna utbildningar.

    Studie- och yrkesvägledare