Ienass
    Hej !
    Jag är i ettan nu och jag ska välja i-val.
    Jag undrar att välja tyska steg 1 för att det är lätt att få A på det.. alltså jag tänkte på inernatinella relationer men det är svårt att få A.
    Spelar det något roll vilket kurs jag läser i mitt jämförelse tal ? Bortse från de kurser som ger meritpoäng . Jag kan inte läsa dem nu.
    Mvh.

    1 Svar

    Mikael SYV på FrågaSYV

    Betyg i kurser som läses inom individuellt val räknas in i ditt jämförelsetal, därför är det fördelaktigt för dig att välja en kurs, i vilken du har störst chans att få högre betyg.