Julia SYV på FrågaSYV

    Hej Helena,
    hur mycket just du orkar och hinner, kan inte jag ge svar på. Det är upp till dig.
    Allmänt, så finns det många som studerar och jobbar samtidigt eller studerar på 150% av studietakt. Antagning.se (antagning till högskoleutbildningar i Sverige) tar t.ex in på 150% av studietakt och det finns också exempel på när folk jobbar 2 eller flera jobb samtidigt.
    Vänligen
    Julia