E

    T.ex. förslag på kurser, program eller annat de skulle kunna införa, och var gör man i så fall detta?

    1 Svar

    Julia SYV på FrågaSYV

    Hej E,
    en intressant fråga du ställer, en ovanlig fråga också.

    Mitt förslag är att du ställer den frågan till UHR och/eller till UKÄ. Du får sedan gärna höra av dig och berätta vilka svar du fick.
    Lycka till!

    • E : Jag blev först rekommenderad att kontakta skolans registrator som i sin tur omdirigerade mig till skolans SYV och studentkår. Studentkåren har jag inte fått något svar av men Syv föreslog att jag skulle kontakta programnämnden. Jag kontaktade även en utbildningsledare som sa att de har en förslagslåda från 15 januari til 5 februari men annars kan man även mejla programnämnden året runt. I slutändan avvisades mitt förslag.
    • Julia : Bra att du framförde ditt förslag - då gjorde du det du kunde göra. Synd att det avvisades. :( du kanske har fler förslag och vi hoppas dina framtida förslag blir accepterade. Lycka till!
    • E : Tack så mycket! =)
    • Anna : vi på Fråga syv är glada om våra svar blir till hjälp! Lycka till!
    Läs alla kommentarer