Milla SYV på FrågaSYV

    Om läraren har underlag för att sätta betyg kommer hen göra det även om du hoppar av; det kan då bli F i betyget... om du hoppar av en kurs och du endast läser på heltid blir du av med studiebidraget pga du går från heltid till deltid.
    Att läsa båda de kurserna i år3 kanske ej blir möjligt om de går samtidigt: det går ju inte att klona sig.

    Studie- och yrkesvägledare