Lexie

    Hej, Jag har sökt till en utbildning på antagning.se. Från mina gymnasiebetyg har jag inte haft tillräckligt poäng och läste därför spanska 4 för att få 1 extra meritpoäng. På antagning.se står den meriten inte med utan bara mina gymnasiepoäng. Läste att det tar två veckor för betygen att laddas upp från komvux/kommunen men sista dagen att söka är om mindre än två veckor. Tänkte kolla vad det är som gäller då. Har sett att sista kompletteringsdagen är ett senare datum än 15 april och om det gäller för mig med?

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    Hej!
    sista kompletteringsdatum (18 juni 2020) vid ansökan till högskoleutb. med start HT20, gäller för alla. Men du kan också ringa till Antagning.se - tel.nr 0771-550 720, som svarar måndag till fredag, kl.9–16.