Milla SYV på FrågaSYV

    Hej!
    med så lite information som finns i din fråga kan jag inte ge någon förklaring till det som har hänt; du måste prata med syv-en på din nuvarande skola som - om det behövs - kontaktar gymnasieantagningskansliet och tar reda på vad som har hänt.
    Du får senare återkomma och berätta vilka svar du fick. Vi är också nyfikna.

    Studie- och yrkesvägledare
    • Elosza : Hej jag läste fel brevet jag fick skickat innan och märkte nu att de menade att linjen jag sökt till inte längre kommer finnas på skolan. (iaf inte höstterminen 24)
    • Milla : I så fall behöver du ändra i ditt gymnasieval; du kan inte söka till en utbildning som inte kommer att starta.