tor

    Hej. Det jag undrar är ifall man tänker byta utbildning, och efter det att man har tackar ja till sin nya utbildning på antagning.se, blir man då automatiskt avregistrerar från sin gamla utbildning, eller är det något som man själv måste göra på egen hand? (Gäller Lunds universitet). Tack

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    Det bästa är för dig att ringa till Antagning.se på 0771-550720 kl.9-16 på vardagar -detta för att det inte blir ngt fel med dina utbildningsplatser.