Jesper
    Hej!

    Jag ska söka in till industriell ekonomi nu innan den 15/4.

    Då det är med nöd och näppe jag kommer in på BI-gruppen tänkte jag göra en prövning för att även räknas med i BII-gruppen.
    Kommer jag, även efter prövningen räknas med i BIEX-gruppen?

    Jag har gjort högskoleprovet, gick naturvetenskap på gymnasiet och tog studenten -14. Prövningen görs i religion.

    Kommer jag, efter prövningen även då räknas med i samtliga grupper, alltså BI, BII, BIEX och HP-grupperna?

    1 Svar

    Mikael SYV på FrågaSYV

    Ja! Du kommer räknas in i alla grupper men med det upplästa betyget (det nya högre meritvärde) -   Bara in i BII och med det lägre meritvärde - i de grupperna som innan, dvs BI och BIex.