Julia SYV på FrågaSYV

    Hej Lea,
    om du följer planen för utbildning på ditt "huvudprogram" och läser de extra-kurserna vid sidan av då tar du examen från det lärosäte som ditt program går på + har även läst några extra kurser.
    Om du menar ngt. annat - att t.ex inkludera kurserna som egentligen inte ingår i ditt program in i ditt examen, prata i så fall med studievägledare på din institution.