Daniel SYV

    Hej Irma,

    du får gärna jämföra SA> och ES>, vad man läser; se programplan för SA> och programplan för ES>.
    Det som tydligt framgår att Matemaik 2 saknas på Esteriska programmet; matte 2b är en obligatorisk kurs på SA men på ES är det en valbar kurs som t.ex kan läsas som en av de programfördjupande kurser.