Mohammed

    Hej. Jag undrar om det kan hända att program återöppnas efter de stängs för sen anmälan?. Alltså när ett program säger att det är stängt för sen anmälan kan det finnas en liten möjlighet att den öppnar igen någon vecka innan utbildningen startar?. Tack.

    1 Svar

    Mikael SYV på FrågaSYV

    Hej,

    om många hoppar av eller om skola hittar möjlighet att utöka antal utbildningsplatser, kan då "sen anmälan" öppnas, ja. En chans finns.
    Lycka till!
    Hälsningar
    Mikael syv