Lina
    Hej!
    Jag ska göra några prövningar nu under våren för att höja mitt betygssnitt inför höstens antagning. Vilket datum gäller då för att dessa betyg ska räknas med i min ansökan till hösten? Dvs när måste prövningarna vara gjorda? :)

    Mvh,
    Lina

    1 Svar

    Julia SYV på FrågaSYV

    Hej Lina,

    sista kompletteringsdag är 21 juni 2018. du måste senase 21 juni ladda upp prövningsbetyg på Antagning.se - för att de ska räknas med, när du söker högskoleutbildninga till hösen 2018.

    vänligen

    Julia syv