Amanda
    Jag undrar vad skillnaden är på Designingenjör (Skövde) och Produktutveckling och design (Jönköping) då det gäller utbildning helt enkelt.

    T.e.x: Fokuserar dem på olika saker, vilken utbildning är lättast för utomlandsstudier/utomlandsjobb?

    Mvh, Amanda.

    1 Svar

    Mikael SYV på FrågaSYV

    Mitt förslag är att du läser noga på båda utbildningarnas hemsidor och jämför info på hemsidorna och även kontaktar studievägledare på båda de utbildningar; det är de som sitter på detaljinformationen om de utbildningar ... Ang. Utlandsutbildningar och utlandsjobb är det svårt att säga då det finns många länder och varje lands regler kring utbildningar och Arbetsmsrknaden kan vara olika andra länders regler.