Milla SYV på FrågaSYV

    Hej!
    Kika gärna på studera.nu/jamfor-utbildning/?q=värme - en lista på 32 utbildningar (kurser och program) på svenska högskolor-universitet som har start HT24 och som har med "värme" att göra. Däremot hittade jag inget när jag sökte på "kyl"... i alla fall inte på lärosätenas gemensam webbplats Studera.nu
    Ett tips som jag kan ge dig är att du pratar med lärare på din yrkeshögskoleutbildning och ber om tips och råd kring vilka utbildningar som de känner till och kan rekommendera att du söker i framtiden.

    Studie- och yrkesvägledare