Julia SYV på FrågaSYV

    Hej Samantha,
    du borde ha fått Slutbetyg "i handen" när du slutade på grundskolan och något utbildningsdokument, när du slutade på gymnasiet - om du ej kan hitta dina Originalbetyg, vänd dig till de skolorna där du studerade och be att få kopior på dina betygsdokument.
    I fall skolorna är nedlagda eller om du ej får svar eller hjälp på skolorna, vänd dig till utbildningsförvaltningen i de kommuner där du läste - och fråga hur du kan få tag på kopior av dina betyg.

    vänliga hälsningar

    Julia syv