Julia SYV på FrågaSYV

    Ja, Roni, det funkar bra! I Sam-beteende >> ingår alla kurser som krävs för behörighet.

    Frågor och svar taggade med 'startauppennyklass' (1 st.)

    • Hanna

      Varför blir allt så fel?

      Hej, jag skrev en fråga innan om att jag inte kommer in på BF eftersom det har gått såpass lång tid på terminen men att de bara är 27 elever i BF klassen och att det bara finns en BF linje och klass i hela min kommun. Mina föräldrar kontaktade rektorn och hon sade att vi kan ha ett möte men...

      Milla : : En tråkig situation du befinner dig i!  Varför man inte gör en ny klass kan bero på att det ej finns lärarkapacitet. Då ska lärare köra två lektioner för varje nuvarande... Läs hela svaret