Elias
    Jag har gjort massa val inom ekonomi och naturvetenskap. Men jag vill ändra ordningen för att jag får högre betyg i NO ämnena. Om jag inte ändrar kommer jag hamna i ekonomiprogrammet. Kan jag ändra ordningen i omval?

    Finns det några konsekvenser när man gör omval eller ändrar ordningen?

    1 Svar

    Mikael SYV på FrågaSYV

    Ja, du får ändra ordning på dina alternativ under omvalsperioden & även göra ett helt nytt val med helt nya alternativ - och - Nej, det finns inga negativa konsekvenser om man ändrar sin ansökan under omvalsperioden

    Om du inte vet när omval är i din del av Sverige, kan du se på den här sidan på GymnasieGuiden.

    Hälsningar

    Mikael SYV

    • : Tack så hemskt mycket, thumbs up
    • Mikael : Lycka till med ditt gymnasieval! :)