Milla SYV på FrågaSYV

    Hej,
    Yrkeshögskoleutbildningar står under kontroll av MYH, myndighet för yrkeshögskola. Kvalité och resultat granskas noga och beslut fattas av MYH ang.nya yrkeshögskoleutbildningar eller nya starter på de "gamla" YH_utbildningar och i fall kvalité eller resultat ansågs otillräckliga så beviljas inga nya YH-utbildningar och inga starter på de "gamla". Så, jag skulle säga att alla yrkeshgskoleutbildningr är "bra". :)
    Du kan kika på FEI´s yrkeshögskoleutbildingar på yhguiden.se/FEI. Här är snabblänk: yhguiden.se/anordnare/fei-foretagsekonomiska-institutet

    Studie- och yrkesvägledare