Leah

    Hej Det är så att jag har kommit in på socionomprogrammet och lärarutbildningen. Men jag vet inte vad jag ska välja. Vill vara säker på att jag kommer få jobb efter utbildningen. Jag har även lite svårt för engelska, så hade helst inte velat ha det i min utbildning. Hur ska jag ta mig till vägar? Vad är bäst och plugga till?

    • Julia : Hur kommer det sig att du är ANTAGEN både på socionomprogrammet och samtidigt även till lärarutbildningen? Socionomprogrammet ges på heltid. Lärarutbildningarna brukar också som regel ges på heltid. Man kan inte bli antagen till 2 st. heltidsutbildningar samtidigt. Se i ditt antagningsbesked vilken utbildning du är ANTAGEN till och vilken eller vilka du står i RESERV till. Om du är osäker var du är antagen, ring till Antagning.se på tel.nr 0771-550720 på vardagar kl.9-16.

    1 Svar

    Julia SYV på FrågaSYV

    Hej Leah, för att svara på din fråga så måste jag förstå en sak.... Hur kommer det sig att du är ANTAGEN både på socionomprogrammet och samtidigt även till lärarutbildningen? Socionomprogrammet ges på heltid. Lärarutbildningarna brukar också som regel ges på heltid. Man kan inte bli antagen till 2 st. heltidsutbildningar samtidigt. Se i ditt antagningsbesked vilken utbildning du är ANTAGEN till och vilken eller vilka du står i RESERV till. Om du är osäker var du är antagen, ring till Antagning.se på tel.nr 0771-550720 på vardagar kl.9-16.