Milla SYV på FrågaSYV

    Hej,
    utbildning till undersköterska är en mycket bra grund inför en yrkeshögskoleutbildning till apotekstekniker och även inför många andra yrkeshögskoleutbildningar. Jag tycker därför att du absolut bör söka till så många utbildningar inom yrkeshögskola som möjligt - både utbildningar till apotekstekniker och även andra utbildningar; se några exempel:
    utbildning/frans-schartaus-handelsinstitut/apotekstekniker
    utbildning/yrgo-hogre-yrkesutbildning-goteborg/apotekstekniker
    utbildning/tuc-yrkeshogskola/apotekstekniker-tuc-bromma-distans
    utbildning/kompetensutvecklingsinstitutet/stodpedagog
    utbildning/kompetensutvecklingsinstitutet/specialistunderskoterska-psykiatri
    utbildning/yh-region-kronoberg/specialistunderskoterska-barn
    utbildning/yh-region-kronoberg/psykiatrispecialiserad-underskoterska-skotare-boendestodjare
    utbildning/hermods-yrkeshogskola/stoedpedagog

    Studie- och yrkesvägledare