André
    Jag är påväg att läsa klart första året på kandidatprogrammet i
    statistik och dataanalys, på LiU.

    Måste jag ansöka på nytt inför höstterminen för att fortsätta programmet
    (inför hösttermin 2022), eller behöver jag inte göra någonting?

    Jag har frågat min studievägledare, men hon är ledig i flera dagar, och jag
    känner behov av svar innan sista ansökningstillfälle.

    Mycket tacksam för svar!

    1 Svar

    Mikael SYV på FrågaSYV

    Hej! Ring till antagning.se på 0771-550720 tel.tid på vardagar kl.9-16 . Se annars hur ”mina sidor” ser på din inloggning ut på www.antagning.se - förhoppningsvis står det redan nu att du är antagen till hösten -du har ju platsgaranti på kurser som ingår i ditt program. Läs annars info på www.antagning.se

    Fråga också dina kursare hur de har gjort eller tänker göra. Ni är ju i samma situation!