Milla SYV på FrågaSYV

    Hej,
    jag kan tyvärr inte svara på din fråga; Varför kan jag inte svara?
    Jo, därför att mitt yrke är SYV och jag sätter inte några betyg och saknar utbildning och kompetens i betygssättningen eller betygskriterier - betygssättning ingår i lärarens kompetens. Du kan fråga läraren i det aktuella ämnet eller ring till skolverkets upplysningstjänst: tel.nr till skolverkets upplysningstjänst är 08-527 332 00.

    Studie- och yrkesvägledare