Alice

    Hej! Jag har blivit antagen till en kurs på distans där det står ” blandad undervisningstid ”. Vad innebär det? Är det inspelade föreläsningar som gör att man kan plugga lite när man vill, men att vissa moment är obligatoriska så som seminarium?

    • Ludmila : jättebra att fråga utbildningsansvariga på den utbildningen du är intresserad av. Finns nog inte ngn standard definition på vad "blandad undervisningstid" betyder.

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    Hej, med Blandad undervisningstid kan menas att lektionerna genomförs exempelvis dagtid, kvällstid eller under veckoslut. För att få ett exakt svar tycker jag du bör göra som L. tipsar om i kommentaren till din fråga, nämligen att du frågar de som jobbar på just den utbildningen.