Linus
    Hej. Jag går just nu IT El på IT-gymnasiet. Jag ska troligtvis flytta till Jönköping, vad finns det för möjligheter att fortsätta med där, som är likvärdigt?
    • Julia : Vettergymnasiet häIsar: "Vi har plats på EE DAT. Eleven kan kontakta oss för mer information antingen via länken http://vettergymnasiet.se/intresseanmalan/ Telefon eller e-post."
    • Ingalill : På Bäckadalsgymnasiet finns det plats på EE inriktningen data och kommunikation i åk 3.
    • Ingalill : Eleven är välkommen att kontakta oss på telefon 036-107988 eller på [email protected]
    • Anna : Tack IngaliII för dina kommentarer! Linus skriver att han "troIigtvis" kommer att flytt till Jönköping. Vi hoppas han kontaktar dig och att det Iöser sig på ett bra sätt! :)
    Läs alla kommentarer

    1 Svar

    Mikael SYV på FrågaSYV

    Hejsan,

    I Jönköping finns Backadalsgymnasiet>> & på Vettergymnasiet>>

    Du får gärna kika på båda dem. Kontakta också skolorna och fråga om de har plats i den årskursen som du vill komma in på.

    Hälsningar

    Mikael SYV