Lars
    Jag är en kille i 9:an som har fått F i orientering. Kommer jag att få F i idrott då trotts allt att jag har godkänt i alla annat dom har med idrott att göra?

    1 Svar

    Mikael SYV på FrågaSYV

    Hej Lars,

    känner du att du fick svar på din fråga på http://www.fragasyv.se/fragor/f-i-orientering-1 ?

    Om inte, var god hör av dig igen! Och jag/vi ska försöka svara bättre på din fråga.

    Du är alltid välkommen att ställa en ny fråga till oss. Du kan också skriva en kommentar till din fråga eller till mitt svar.

    Hälsningar & lycka till med dina studier!

    Mikael