mansoora
    hej!
    just nu går jag i nian och för mitt språks skull har jag fokus böcker i NO ämnena! jag menar när jag börjar i gymnasiet nästa termin( natur) finns det också fokus böcker som jag kan använda? :) tack

    1 Svar

    Mikael SYV på FrågaSYV

    Är det Den här serie av böcker du menar?

    du kan själv se Här>>> vilka böcker som finns idag. Det är möjligt att fler böcker tas fram till nästa år.

    För övrigt, så är det läraren som rekommenderar böcker för varje kurs. I samma kurs kan olika lärare använda sig av olika böcker, men du som elev kan använda ännu fler böcker om du vill, både de böcker som läraren har rekommenderat och ännu fler.

    Fråga också på biblioteket, vilka böcker som finns och finns inte boken på just ditt bibliotek, kan bibliotekarien beställa en bok från ett annat bibliotek för dig.