Joel

    Hej Jag vill gå gymnasium i Norge och undrar om det finns golfgymnasium? Alltså ett likande NIU eller LIU system för golf som finns här i Sverige. Jag har försökt att googla, men hittar inget. Vet någon av er? Hur kan jag i så fall ta reda på vilka betyg som krävs för att komma in på en sådan skola?

    1 Svar

    Milla SYV på FrågaSYV

    Hej,
    ställ din fråga till "Hallå Norden!" - den riktiga/aktuella namnet för den organisationen är numera Info Norden, en webbplats som Nordiska ministerrådet ansvarar för (avdelning för Norge är där du ska fråga) - fyll i en formulär på norden.org/sv/fraga-info-norden

    Studie- och yrkesvägledare