Milla SYV på FrågaSYV

    Hej,
    din fråga gäller den här utbildningen - mau.se/sok-utbildning/program/sgmvp - och utifrån svaret vi fick från programansvarig universitetsadjunkt Johanna Nygren Spanne så ingår det "lite statistik" och "lite mätningar" inom programmet som man måste klara av. Johanna har också försäkrat oss om att det, vid behov, finns stöd (t.ex om den studerande har dyskalkyli) att få. Du kan annars själv kontakta Johanna Nygren Spanne - hennes kontaktuppgifter (tel.nr och epost) finns på utbildningens egen webb, se snabblänk ovan i mitt svar.

    Studie- och yrkesvägledare
    • VW : Är det i prov? Eller test? Eller att man bara pratar om det? För jag har rätt svårt med matte
    • Milla : Jag har inte läst det programmet själv och jag har inte jobbat på det programmet... så jag vet inte. Hör med de som jobbar på det programmet. Gå in på länken i mitt svar - där ser du info om utbildningen och lite längre ner kontaktuppgifter till kontaktpersoner; Johanna Nygren Spanne sa till oss att du gärna får kontakta henne, så svarar hon på dina frågor om den utbildningen som hon är expert på.