Alma

    Hej! Jag och en kompis vill göra ett naturvetenskapligt projekt men ingen av oss har möjlighet att göra det genom skolan, i form av gymnasiearbete, detta året på grund av typen av linje samt ålder. Kan man få information någonstans eller skulle någon möjligen kunna ge om tips hur man skall gå tillväga då? Finns färdiga mallar med upplägg och någon typ av tidsplan? Skall man börja med att skaffa en handledare? Kan det vara typ doktorander?

    1 Svar

    Julia SYV på FrågaSYV

    Hej Lex!

    Vad är syftet med projektet som ni vill genomföra? Utan att veta det - är det svårt att ge några råd. Men kontakta också "Unga forskare": [email protected].  08-34 45 00
    Adress:
    Unga Forskare
    Lilla Frescativägen 4C
    114 18 Stockholm

    och jag hoppas du får hjälp där.

    • Alma : Alltså målet är faktiskt att vara med i Utsällningen Unga forskare året 21/22!
    • Julia : I så fall behöver du kontakta Unga forskare och fråga om det är möjligt att delta i deras utställning på annat sätt än genom gymnasiearbete.