Hej Elisa!
    Du ställer en fråga som vi som vanligtvis svarar här på FråGA SYV tyvärr inte kan svara på - för att vi har inte tillgång till den informationen.
    Tips! kontakta den Chilenska Ambassaden i Stockholm och fråga var du kan få den informationen som du efterfrågar.

    Julia SYV på FrågaSYV

    Hej Elisa!
    Du har redan fått svar från SYV Anna och jag måste instämma att vi inte kan hjälpa dig söka till en gymnasieskola utomlands, som inte är en Svensk gymnasieskola. Någon Svensk gymnasieskola finns ej i Chile (i alla fall de uppgifter har vi).
    Du får annars gärna kika på gymnasieguiden.se/gymnasium?Utomlands - där olika alternativ för studier utomlands på gymnasienivå finns presenterade.
    INFORMATION OM STUDIEHJÄLPEN/bidrag från CSN för gymnasiestudier utomlands finner du på csn.se/bidrag-och-lan/studiestod/gymnasiestudier-utanfor-sverige