Vi hoppas och håller tummarna!

    Vad antagningsgräns blir i år, är det ännu inte någon som vet för att alla betyg från vårterminen i åk9 har ännu inte kommit in till Antagningskanslierna. Du "går" väl på det som gällde för förra året. För att i fall Antagningsgräns var fastställd för i år, skulle man då kunnat skicka ut Antagningsbesked för i år (men det gör man tidigast till Midsommar).

    Som sagt, vi hoppas och håller tummarna!

    Lycka till!

    ANNA

    Skulle det bli så att du inte kommer in på ditt första alternativ - ställs du i Reserv. Då har du en chans att komma in från Reserv, om någon av dem som fick plats, tackar Nej till sin plats.