Liselotte SYV på GymnasieGuiden

    Ja, Anna! Enligt de nuvarande reglerna (om ingen ändring tillkommer) - så får man ha max 250 F poäng i sitt examensbevis. De kurser som du har F i får man ha F i och de "går ut" på sammanlagt 200 poäng, dvs inte överstiger max gränsen.

    Då är mitt svar till dig att du borde kunna få ut ditt examensbevis. Du kan själv läsa vad som krävs för att få ut examensbevis på Gymnasieguiden.se & här>> är snabblänk till den infon.

    Vänligen

    L. :)

    Liselotte