Andullahi

    Hej! Jag undrade om att jag har en utländsk gymnasieutbildning från mitt hemland och ville läsa vidare på yrkeshögskola. Jag har validering på min utbildning som motsvarar svenska utbildning o sen måste jag komplettera engelska, matematik och engelska för att bli behörig, och jag har sökt till folkhögskola allmän kurs på gymnasienivå.

    1 Svar

    Milla SYV på FrågaSYV

    Hej! Du berättar om din situation, din tidigare utbildning och dina planer för framtiden, men du ställer ingen fråga, så jag vet därför inte vad du vill få svar på.
    Om du har någon fråga, vänligen ställ din fråga och jag ska försöka besvara din fråga.

    Studie- och yrkesvägledare