Aurelius
    Hej jag går på samhällslinjen och ska välja ämne till gymnasiearbete. Jag har idétorka hoppas att få förslag till ämne. Jag är intresserad av samhällskunskap i allmänhet och gillar historia och filosof. Hoppas att ni kan komma med förslag.

    1 Svar

    Milla SYV på FrågaSYV

    Hejsan,
    kika gärna på https://www.fragasyv.se/info/tema-for-gymnasiearbete där vi har samlat ett antal förslag kring teman för gymnasiearbetet.

    Glöm inte att förankra temat och frågeställningarna hos din handledare för GA (gymnasiearbete).
    Lycka till med ditt gymnasiearbete!

    Studie- och yrkesvägledare