Hej Marcus,

    du har en god chans att komma in.

    så såg det ut förut... de 3 senaste gångerna krävdes det 1.75 och innan dess 1.70 men... för fyra år sedan åkte gränsen upp, och "fastnade" på en ny, högre nivå. Och det kan hända igen - t.ex kan den nya gränsen bIi 1.80... det är ju ingen som vet på förhand.

    Därför är det smart att göra högskoIeprovet ännu en gång under våren 2017 och vi hoppas du får högre resuItat, eIIer att antagningsgräns inte åker upp.

    Bästa häIsningar

    ANNA