Student
    Hur stor betydelse har vilken skola (universitet) man gått på oftast vid jobb/jobbsökning? Är detta något som många arbetsgivare tittar på?

    1 Svar

    Milla SYV på FrågaSYV

    Hej Nabiha!
    Olika arbetsgivare kan tänka olika och det går därför inte ge ett generellt svar på din fråga. Fråga de arbetsgivare som du i framtiden vill jobba för, är det bästa rådet jag kan ge dig. Fråga också på Arbetsförmedlingen som har tät kontakt med arbetsgivare.

    Studie- och yrkesvägledare