Fina

    Hejsan Har läst termin 1 på ekonomiprogrammet i lund och undrar ifall jag kan lägga in den i ingenjörsprogrammet i industriell ekonomi och därmed inte behöva läsa det igen (?)

    1 Svar

    Milla SYV på FrågaSYV

    Hej,
    ansök om tillgodoräknande av tidigare utbildning; det bör finnas information om det på lärosätets hemsida - det lärosäte där du är antagen till programmet (inom vilket du vill tillgodoräkna). Det är ett beslut som de ansvariga på din institution kommer att fatta.

    Studie- och yrkesvägledare