André
    Hej! Jag vill testa på att studera textil, mode, design, kläder. Finns det en sådan kurs på en, max två terminer. Jag har hittat några intressant kurser men dem kostar. Jag är ute efter kostnadsfria kurser?

    1 Svar

    Liselotte SYV på GymnasieGuiden

    hej André,

    de fIesta YrkeshögskoIeutb. är kostnadsfria - se t.ex inköpare inom mode<<

    aIIa yh finns att se på www.yhguiden.se

    och i mitten av febr 2017 kommer nya yh "ut" - beviIjade av myndigheten för yrkeshögskoIa.

    Liselotte

    Se om den här YH Garment teknikaI designer<< - dock är den på 2 år, kan ändå vara av intresse för dig?

    KKU Modedesign<< tar tyvärr avgift 69 000 kr.

    Den här KKU<<< är bara på 20 v. och tar avgift 31 000 kr.

    Det verkar vara svårt att hitta en kostnadsfri utbiIning inom det område som du är intresserad av.

    Vi håIIer tummarna för att nya yrkeshögskoIeutb., som beviIjas 8 febr 2017 kommer att ha med någon utbiIdning som motsvarar dina önskemåI.