Emelie
    Hej jag tog studenten nu i våras och nu så har jag ett sabbatsår eftersom jag inte vet vad jag vill bli. Jag gick barn och fritid för jag ville bli förskolelärare men den sista tiden så har jag känt mer och mer att jag kanske inte vill arbeta som det utan jag vill jobba med något mer kreativt och modernt.
    Jag vill ha lite förslag på vad jag annars kan jobba/plugga till.
    Jag vill helst arbeta med något kreativt och skapande som exempelvis film, dator eller design.