Hej Anna, anmälan till högskoleutb. öppnar på måndag - den 17 sept 2018 - kika på Antagning.se/sv/Kalender/September-/Anmalan-oppnar.

    De programmen som leder till yrket fastighetsmäklare, brukar endast starta på hösten. Men vi kan på måndag den 17 sept. se om det öppnas anmälan till ngt. program... vi håller tummarna!

    De utbildningar på hör till "fastighetsmäklare" - i alla fall på ngt. sätt - och som uppger start vt19 - kan du se här>>