Milla SYV på FrågaSYV

    Hej, frågor om studiemedel besvaras bäst av de som jobbar på CSN och är experter på de frågorna. Du kan börja med att läsa information på csn.se/bidrag-och-lan/studiestod/utlandsstudier och i fall du inte hittar svar på dina frågor om studiemedel där, kontakta de som jobbar på CSN.
    Jag ger dig just det svaret för att, oavsett vad någon annan säger, så kommer det beslutet att gälla som fattas av CSN.

    Studie- och yrkesvägledare