Milla SYV på FrågaSYV

    Hej!
    Vi på FRåGA SYV har tyvärr inga experter på studier utanför Sverige; därför kan jag endast ge dig ett tips (en hänvisning):
    titta gärna på norden.org/sv/info-norden?Norge -- på den sidan hittar du mycket information om Norge.
    Du kan också ställa dina frågor till de som jobbar vid den Nordiska ministerrådet; t.ex kan du maila till [email protected] - och fråga om vart du ska rikta just de specifika frågorna som du har om utbildning i Norge (detta i fall du inte själv hittar  på norden.org/sv/info-norden?Norge den information som du är intresserad av).

    Studie- och yrkesvägledare