karrlsson

    Jag har sökt till universitet till hösten och går just nu på komvux för att få upp mina betyg. Mina kurser är klara 6e Juni och då kommer jag även ha mina betyg. På hemsidan komvux har står det att sista kompletterings dagen är 7e juni, men på antagning.se står det att det är 21 Juni. Blir tajt att hinna om det är 7e juni men förstår inte vilket det är som stämmer.

    1 Svar

    Milla SYV på FrågaSYV

    Hejsan,
    var god se information på antagning.se/sv/anmal-dig-sa-har/viktiga-datum/#h-stterminen-2023 - enligt informationen på Antagning.se är sista kompletteringsdag den 21 juni 2023 (gäller ansökan till högskolor och universitet i Sverige - till HT23). Du kan annars kontakta Antagning.se t.ex via telefon. Tel.nr 0771-550720 och tel.tid kl.9-16 på vardagar.

    Studie- och yrkesvägledare